Μετάβαση στο περιεχόμενο

6 Απριλίου 2011

Savinelli – Nicaragua Reserve

από Costas Mantas

Μέγεθος 5 x 52
Σχήμα Robusto
Wrapper Νικαράγουα
Binder Νικαράγουα
Filler Νικαράγουα
Χώρα Προέλευσης Νικαράγουα
Δύναμη Ελαφρύ-Μέτριο
Τιμή $6.80

Δεν υπάρχει καπνιστής πίπας ανά τον κόσμο που να μην γνωρίζει  την Savinelli. Για όλους εμάς τους υπόλοιπους που δεν έχουμε ακούσει το όνομα αυτό πριν, πρόκειται για μια εταιρία που κατασκευάζει χαμηλού κόστους αλλά εξαιρετικής ποιότητας πίπες. Θα μου πείτε τώρα τι δουλειά έχουμε εμείς με την μάρκα αυτή; Τα τελευταία χρόνια λοιπόν, έχουν εισχωρήσει στον χώρο του γαλάζιου καπνού. Όχι και πολύ δυναμικά θα έλεγα αφού για να είμαι ειλικρινής δεν είχα ιδέα για την επέκτασή τους μέχρι που μου πρόσφεραν το Nicaragua Reserve – ένα πούρο φτιαγμένο εξολοκλήρου με Νικαραγουανά καπνά.

Εμφάνιση: Μου τράβηξε αμέσως την προσοχή, όχι το δαχτυλίδι φυσικά που έμοιαζε σαν κάποιος να το έχει εκτυπώσει σε laser printer, αλλά ο κορμός του πούρου που ήταν ντυμένος με όμορφη κοκκινόχρωμη και λαδερή κάπα.

Κατασκευή: Περιεργαζόμενος το Savinelli, ανακάλυψα ότι είναι ένα σπογγώδες πούρο σαν να ήθελε ένα ακόμα φύλλο καπνού για filler. Επίσης αρκετά κενά στον κορμό του. Η μυρωδιά του, όμοια με εκείνη φρέσκου – αγίνωτου καπνού. Από το ποδάρι τα ίδια, μοναδική εξαίρεση κάποιες γλυκές νότες. Η κρύα ρουφηξιά ελεύθερη όπως μ’ αρέσει με γεύση μελάσας.

Γεύση: Ανάβει γρήγορα και εύκολα. Το ξεκίνημα, μέτριο σε σώμα. Με άφθονες και βαθιές κέδρινες γεύσεις ανάμικτες με εκείνες του δέρματος και λίγο πιπέρι στο τελείωμα. Μέχρι την μέση το πούρο παραμένει ίδιο με μοναδική εξαίρεση το πιπέρι να χάνεται τελείως και το Nicaragua Reserve να γίνεται ακόμη ελαφρύτερο. Προς το τελευταίο τρίτο, και ενώ κάποιες νότες βοτάνων άρχισαν να αναδύονται, το στικ άλλαξε ξαφνικά τροχιά ανεβάζοντας οξύτητα και δίνοντάς μου πικρές γεύσεις. Μη μου αφήνοντας άλλα περιθώρια, το παράτησα στο σταχτοδοχείο να σιγο-σβήσει μόνο του.

Καύση: Μόνο 40 λεπτά διήρκησε η εμπειρία μου με το πούρο αυτό. Ούτε μια φορά δεν έκανα κίνηση να πιάσω τον αναπτήρα μου. Ο καπνός δε, πλούσιος και πυκνός, να τον κόψεις με το μαχαίρι. Η στάχτη υποδειγματική, κρατούσε καλά και έπεφτε ολόκληρα κομμάτια.

Τιμή: Οικονομικό πολύ, που κάτω από άλλες συνθήκες θα μπορούσε να εναποτεθεί στα καθημερινά μου πούρα.

Σίγουρα κάποια στιγμή, θα δοκιμάσω πάλι ένα Savinelli πούρο αλλά δεν νομίζω το Nicaragua Reserve ξανά. Είναι για τώρα στο black list μου. Πολλοί ξέρω, θα με πείτε αυστηρό και θα διαφωνήσετε μαζί μου. Όμως σίγουρα, μπορώ να δώσω δεύτερη ευκαιρία σε πούρα με προβλήματα καύσης, τραβήγματος, πούρα άσχημα και με προβλήματα κατασκευής αλλά κατά την γνώμη μου, σε πούρα που γίνονται φαρμάκι και καίνε στο λαιμό… δεν αξίζει! Κρίμα γιατί θα μπορούσε να είχε βρέξει δαχτυλίδια…

Βαθμολογία 

Κώστας Μαντάς

  

Σχολιάστε

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments